Cydia laadt niet, PROBLEM with MERGELIST discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi allemaal sinds een aantal dagen laadt Cydia niet meer correct. Krijg een melding met rode tekst waaronder 'Problem with Mergelist'. Mijn 4S zit op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia laadt niet, PROBLEM with MERGELIST
hoi allemaal
sinds een aantal dagen laadt Cydia niet meer correct. Krijg een melding met rode tekst waaronder 'Problem with Mergelist'. Mijn 4S zit op 5.1.1 met JB of course. Hebben jullie hier ook last van? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vreemd.. wat kan er dan mis zijn met mijn cydia?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 december 2012 om 09:52 ---------- foutmelding begint met: wow, you exceeded the number of pacage names this APT is capable of Problem with Mergelist/var/lib/apt/lists/apt.thebigboss.org_repofiles_cydia_dists_stable_main_binary_ipohoneos-arm_packages the package lists or status file could not be parsed or opened dus wat kan dit zijn? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de tip! Het werkt weer!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 3gs wodt niet herkend door Itunes en laadt niet op. | rajapershad | iTunes | 12 | 20-12-11 19:37 |
Cydia "Cannot Comply" Problem | joppiejo | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-05-11 21:23 |
Cydia laadt niet (zo 12 dec) | Spoel | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-12-10 17:23 |
Cydia problem | Hugy97 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 14-08-10 11:25 |
Mogelijke problem bij gebruik Cydia ? | midego | Archief | 4 | 15-10-08 17:11 |
|
|