Dynamische app, wijze van data ophalen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben bezig een app te bouwen waar een nieuwspagina in zit. Nu zijn er verschillende manieren mogelijk om het nieuws op te halen. RSS, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dynamische app, wijze van data ophalen
Ik ben bezig een app te bouwen waar een nieuwspagina in zit.
Nu zijn er verschillende manieren mogelijk om het nieuws op te halen. RSS, XML, SQL, enz enz. Welke manier is volgens jullie de meest gangbare die gebruikt wordt en eventueel het makkelijkst te implementeren? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Maak je dan ook zelf de server die het nieuws aanlevert?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
@XIII Zelf de server opzetten die het nieuws aanlevert is mogelijk.
Het hoeft niet zo heel extreem allemaal te zijn, er zal +/- 1 tot 2x per maand een nieuwsbericht bij komen. @Nikooos, heb je toevallig ook een link naar een sample, heb al veel over JSON gezien maar nog niet in verdiept. |
|
|||
|
|||
Als het een bestaande nieuwssite is, dan natuurlijk gewoon de rss feed gebruiken als die aangeboden wordt.
|
|||
|
|||
Geen bestaande nieuwssite
@whacko
het is geen bestaande nieuwssite, het is een bedrijf die al nieuws op hun site heeft staan (helaas is daar geen RSS) beschikbaar. Het is de bedoeling dat ik ook de module bouw waar ze het nieuws mee kunnen plaatsen. Dus ik ben vrij om te kiezen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
M'n iPhone blijft continu data ophalen! | squertes | iPhone Apps | 15 | 07-06-12 12:02 |
Hoe behoud je app data na het deleten van de app? | damiongans | iPhone Apps | 8 | 23-05-12 10:57 |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
betalings wijze app store | daaf | Archief | 4 | 17-07-08 19:52 |
|
|