iOS 7 beta 3 vervallen, wat te doen? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Heb een paar weken geleden iOS7 beta 3 op mijn telefoon geinstalleerd. Vanmorgen startte ik mijn iPhone weer op, en kwam er de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iOS 7 beta 3 vervallen, wat te doen?
Hoi iedereen,
Heb een paar weken geleden iOS7 beta 3 op mijn telefoon geinstalleerd. Vanmorgen startte ik mijn iPhone weer op, en kwam er de melding dat er een fout bij activering is. Nu las ik net dat die vandaag is verlopen, kwam ik alleen dus iets te laat achter. Vanmorgen heb ik geprobeerd iOS7 beta 6 erop te zetten, dat lukte wel alleen nog steeds met de zelfde fout. Wat kan/moet ik doen zodat ik mijn iPhone weer kan gebruiken, zonder alles kwijt te zijn? Heb helaas geen reservekopie gemaakt. Alvast bedankt voor jullie hulp. Tim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op het iOS 7 Beta Installation forum staan een paar nieuwe topics over dit probleem. Ga daar eens kijken:
https://devforums.apple.com/community/ios/ios7_install Op de Home page van de iPhoneclub staat er ook een artikel: http://www.iphoneclub.nl/280797/let-...rvalt-vandaag/ |
|
|||
|
|||
Is de UDID van jouw iPhone geregistreerd bij Apple Developer?
Zo ja: Download in het Developer Portal iOS7 beta 6 opnieuw en installeer dit volgens de instructies. Het kan zijn dat je DFU-mode moet gebruiken. Zo nee: Plaats de iPhone in DFU-mode en herstel naar iOS 6.1.4. |
|
|||
|
|||
Als ik hem herstel ben ik dan niet alles kwijt?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Beta is voor ontwikkelaars. Niet voor dagdagelijks gebruik. Daarom ook hier een slotje.
|
Labels |
activering, fout, ios7, iphone, vervallen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone 5 ios 6.2.1 met jailbreak crasht wat te doen? | arpos | Jailbreak | 5 | 08-07-13 17:18 |
iPad: iPad 2 iOS 6 jailbreak mogelijk Zoja wat moet ik doen? | Gstar | Jailbreak | 3 | 05-10-12 20:41 |
ios 6 beta, wat/hoe? | Dutchgio | iPad algemeen | 4 | 11-06-12 22:17 |
Alle iDevices: Wat te doen als untethered ios 5.0 komt? | Cliffiphone4 | Jailbreak | 1 | 28-12-11 01:17 |
HELP kan niet meer restore doen Ios 5 beta 6 naar 4.3.5 | -Gebruiker030920110146 | iPad algemeen | 2 | 04-09-11 14:14 |
|
|