Ipad 2 downgraden van IOS 7 beta naar IOS 6 discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb IOS7 beta geinstalleerd( dom, nieuwsgierig ). Deze loopt nu vast . Ik ben niet geregistreerd voor deelname aan het Ipad developer program. Zou anders ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipad 2 downgraden van IOS 7 beta naar IOS 6
Heb IOS7 beta geinstalleerd( dom, nieuwsgierig ). Deze loopt nu vast . Ik ben niet geregistreerd voor deelname aan het Ipad developer program. Zou anders mijn Ipad moeten registreren bij Apple en activeren. Geen idee hoe dat moet. Kan het wel en/of is er een mogelijkhgeid om IOS 6 als OS terug te zetten
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Als je geen developer bent moet je inderdaad ios 6.1.3 installeren via DFU-mode
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Scherm geeft bij aanzetten Ipad de mededeling: Activation error, niet geregistreerd. Bij inschakelen van Itunes wordt wel verbinding gemaakt met de Ipad, maar komt op het scherm een identiek bericht. Itunes herkent de Ipad niet ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 2 september 2013 om 11:53 ---------- Citaat:
DFU?. Indien Itunes geen Ipad herkent. Wat kan ik doen om dat te verhelpen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
ios, ipad 2 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Kan je met iPad 2 van iOS 4.3 naar iOS 5.0.1 wegens jailbreaken? | mahdi1203 | Jailbreak | 1 | 11-03-12 22:10 |
Alle iDevices: Downgraden van ios 5 (beta) naar ios4.3 | wannesdg | Jailbreak | 3 | 14-10-11 17:58 |
iPhone: iPhone 4 downgraden van ios 4.2.1 naar 4.1 (géén jailbreak) | iGeO | Jailbreak | 0 | 07-12-10 23:15 |
terug van IOS 4.2 beta 3 naar 3.22 (probleem) | stefonline | iPad algemeen | 2 | 17-10-10 23:46 |
|
|