Programmeer Code discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo forumleden Is er geen programma op internet waar je zelf de programmeer code van IOS kan aanpassen. Zo ja welk programma bevelen jullie mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programmeer Code
Hallo forumleden
Is er geen programma op internet waar je zelf de programmeer code van IOS kan aanpassen. Zo ja welk programma bevelen jullie mij aan? Dat is handiger omdat anders moet ik altijd wachten op een nieuwe update, of moet ik mijn toestel resetten want ik heb altijd problemen met mij toestel. Ik zal zeggen de computer leest de software en ik pas het aan hihi ps ik heb windows Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Oeps. Nog iets vergeten: je hebt ook nog een developer account nodig om de aangepaste apps te signeren en met een provisioning profile op de iPhone te zetten. Succes gewenst. |
|
||||
|
||||
En dat kost iets van een 75EUR
|
|
||||
|
||||
En een Mac heb je ook nodig ..
|
|
||||
|
||||
Maak maar al de rekening.
Een mac , developpers acc , broncode ( die je moet krijgen) .. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Blubber13, wat is je programmeerervaring tot op heden?
|
||||
|
||||
Blubber, ik begrijp uit je verhaal dat je iOS zelf wil aanpassen? Lijkt me gaaf als je dat kan, misschien kan je het ons dan ook uitleggen.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4S: code | guyken | Unlock | 7 | 30-12-12 06:58 |
Code 43 | willem911 | iPhone algemeen | 0 | 27-09-11 16:46 |
Naam programmeer bedrijf | Developer | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 20-12-10 20:50 |
iPhone: Error code 2??? | gertjancommandeur | Jailbreak | 0 | 25-06-10 08:45 |
Qr-code | blablaman | iPhone Apps | 1 | 21-09-09 15:55 |
|
|