Hulp gezocht bij het testen van een app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben druk bezig met het ontwikkelen van een nieuwe app. Het gaat om een foto-applicatie. Deze app is in de loopt van november klaar, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hulp gezocht bij het testen van een app
Ik ben druk bezig met het ontwikkelen van een nieuwe app. Het gaat om een foto-applicatie. Deze app is in de loopt van november klaar, waarna een testperiode start. Voor het testen van de app zoek ik nog een paar developers die de app willen testen op bugs. Iemand interesse?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik wil je app wel testen. Ben al 2 jaar bezig met apps te programmeren en dat lukt aardig, en heb er ook best wel veel verstand van.
|
|
|||
|
|||
Ben geen ontwikkelaar maar kan wel voor je testen als je dat wilt.
|
|
|||
|
|||
Testers altijd welkom
Beste CLN,
als je wilt helpen, graag! Ik stuur je gelijk wel even een persoonlijk bericht. We willen in de loop van volgende week gaan testen, het duurt ongeveer twee uur en de testomgeving is drie dagen geopend. Natuurlijk kan er gewoon remote (vanaf je luie stoel) worden getest. Alvast dank! |
|
|||
|
|||
ik wil ook gerust helpen hoor
|
|
||||
|
||||
Op dit moment ben ik nog geen developer maar ik ben wel bezig met het leren van Objective-C. Ik zou je graag verder willen helpen.
|
Labels |
app ontwikkelen, test |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hulp bij het verbeteren van mijn app... | rogiervisser | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 28-02-11 20:37 |
Graag hulp bij het kopen van een back cover | scrimage | iPhone algemeen | 1 | 13-01-11 11:11 |
Hulp bij maken App van een website | MarkPaulus | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 13-01-10 17:48 |
Fout bij het testen app | macfreaker | Ontwikkelen voor iOS | 22 | 14-08-08 19:05 |
|
|