wie kan app zoals instigram maken discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) zoals de titel zegt, wil een app zoals instigram of badoo. iemand interesse? wil het liever zelf maken maar al dat geprogrammeer, nee dank je...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wie kan app zoals instigram maken
zoals de titel zegt,
wil een app zoals instigram of badoo. iemand interesse? wil het liever zelf maken maar al dat geprogrammeer, nee dank je |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instagram.
Je wil het zelf maken, maar toch ook eigenlijk weer niet? |
|
|||
|
|||
jaa ik wou het eigelijk eerst zelf leren, maar kreeg te horen dat ik eerst programmeren zou moeten kunnen, nou dat is geen pretje hebt k gemerkt, vandaar
|
|
||||
|
||||
Volgens je profiel heb je geen iOS apparaten. Wat wil je dan met deze Apps doen?
|
|||
|
|||
ja wel, ik heb iphone 5s
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja zal eff kijke in me profiel,
jaa die appss zijb wel goed, maar je weet dat ieder man zn eigen ding wil, en ik wil me eigen ding ook, het is natuurlijk niet precies als instigram ik wil net een ander versie, het nog leuker hebbe😛 |
|
||||
|
||||
Voor 20.000 euro wil ik best voor je aan de slag.
|
|||
|
|||
voor 20 duizend ben ik bereid heel xcode uit me hoofd te leren
|
|
|||
|
|||
Anyway. Dit slaat helemaal nergens op.
"Kan er iemand effe Instagram - INSTAGRAM (leer het eerst eens goed schrijven!) - voor me namaken, maar dan wat leuker." Hoe eenvoudig denk je dat het is om dat te maken? |
|
|||
|
|||
nou voor een ervaren developers zal het best eenvoudig zijn denk ik
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
omdat alles er al staat, je hoeft alleen maar te kijken hoe ze dat gebouwd hebbbe en zelf er een bouwen,
net als bij lego, |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit topic is toch niet serieus? Ik heb serieus hardop gelachen hahaha.
|
|
||||
|
||||
Woohoo, een iCulture topic wat nu ineens over Lego gaat.... (Waar gaat het heen met deze 'ontwikkelaars' wereld...)
|
|||
|
|||
Beste topic ever
|
|||
|
|||
En is er al nagedacht over de backend. Je hebt nogal een dikke server nodig met behoorlijk wat bandbreedte.
En zoals waarschijnlijk nu al duidelijk is nabouwen ook best wel veel werk, hahaha die lego refentie. Hier bouw deze maar even na https://www.crestws.com/finished-con...shot-im-doing/. En dan vanaf die foto zonder dat je mag kijken naar de binnenkant |
|
|||
|
|||
die foto lijkt wel een spaceship, alleen spacepeople kunne dat bouwe ouwe
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie kan mij persoonlijk app leren maken tegen vergoeding in natura | lombok100 | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 15-05-14 13:53 |
Wie Weet Hoe Je Je Iphone Kan Open Maken | Junior | iPhone algemeen | 12 | 26-02-11 12:44 |
iPhone 3G: Wie kan mijn iPhone 2.2 simlockvrij maken | v.karabacak | Unlock | 35 | 07-03-09 00:28 |
wie kan een app maken voor mij? | marly | Archief | 2 | 26-01-09 13:12 |
|
|