Wie kan mijn iPhone 2.2 simlockvrij maken discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Wie kan mijn iphone 2.2 simlockvrij maken? omgeving den haag. Voor vergoeding natuurlijk....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie kan mijn iPhone 2.2 simlockvrij maken
Hallo Wie kan mijn iphone 2.2 simlockvrij maken?
omgeving den haag. Voor vergoeding natuurlijk. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarom probeer je het niet zelf Je kunt namelijk gewoon quickpwn gebruiken om hem te jailbreaken. Daarna download je yellowsn0w uit Cydia. Dan is hij geunlockt
En met dit geweldige forum kom je er zeker uit!
|
|||
|
|||
Ik heb hem al gejailbreakt ( als ik het goed heb gedaan )
Ik heb nu via Cydia --> Search--> yellowsn0w en daar heb ik bossprefs gedownload klopt dit? of moest het anders? Ik zit nu in Boss Prefs v2.15b 3G Edge Wi-Fi Bluetooth Yellowsn0w welke moeten aan welke moeten uit aub help Laatst gewijzigd door King1987; 01-03-09 om 11:51. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
||||
|
||||
je moet yellowsn0w uit cydia downloaden. Je hebt nu bosprefs waarmee je yellowsn0w kan uitzetten. yellowsn0w installeren uit cydia en dan je sim erin.
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Yellowsn0w heb ik geintstalleerd van Cydia en Sim er ook in gedaan
geen verbinding niks. Niemand die mij kan helpen? Heb zo'n beetje alles geprobeerd maar ben zo onhandig in dit. |
|
||||
|
||||
Probeer een reset van je netwerk te doen.
|
|
||||
|
||||
Heb je yellowsn0w geinstalleerd via de Dev Team Blog ?
|
|
||||
|
||||
zet ook zeker je 3G uit, velen vergeten dit te doen. Toch is dit een heel belangrijk item.
|
|
|||
|
|||
Ik heb alles geprobeerd wat hier staat maar het lukt niet.
Heb nu mijn vodafone kaartje erin en boven in de hoek staat. GEEN SERVICE |
|
|||
|
|||
Reset je netwerk instelling eens.
|
|
||||
|
||||
Wat is je modemfirmware. Instellingen-Algemeen-Info.
|
|
|||
|
|||
Zet je pincode eerst van je simkaart af. Dit was bij mij het probleem.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Die is helaas nog niet te unlocken. Daarom werkt yellowsn0w niet. Je zult moeten wachten op een update van yellowsn0w.
|
|
||||
|
||||
Aha nu is het duidelijk Je hebt de baseband van 2.2.1 en die is niet te unlocken met yellowsn0w. Je zult even geduld moeten hebben om er mee te kunnen bellen. Of je zult een hardware methode moeten gebruiken, dus een extra sim op je sim.
|
|
|||
|
|||
hoi
En daar zit je probleem..... Modemfirmware : 02.30.03
Kan je (nog) niet unlocken middels software... Ik had hetzelfde...kijk anders hier fff www.stopsimlock.nl dit werkt voor mij in ieder geval wel. Succes! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is ***** dan.
SjoerdvanDuijn welke had u gekocht? iUnlock of iSim |
|
|||
|
|||
de iunlock
|
|
|||
|
|||
ik heb hem nu net besteld, laat het nog wel weten of het me is gelukt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile wil mijn iPhone niet simlockvrij maken | Xinchou | Odido (T-Mobile) | 7 | 06-07-10 22:40 |
iPhone: Wie kan mijn Iphone fixen? | bartjeboos | Jailbreak | 3 | 18-08-08 12:40 |
Help! Wie kan mijn iphone restoren??? | jakobjan1908 | Archief | 10 | 31-07-08 13:47 |
wie kan mijn iphone fixen? | bartjeboos | Archief | 12 | 30-07-08 23:40 |
|
|