Compatibiliteit apps bij iOS8 Beta discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Wellicht is het handig om een overzicht te maken of de huidige apps(-versie) niet juist werken met iOS8 BETA: Onderstaande 'problemen' kwam ik tegen (op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Compatibiliteit apps bij iOS8 Beta
Wellicht is het handig om een overzicht te maken of de huidige apps(-versie) niet juist werken met iOS8 BETA:
Onderstaande 'problemen' kwam ik tegen (op een iPhone 5): AldiTalk (Duitse store); crasht bij inloggen Telegraaf; crasht soms met opstarten, werkt uiteindelijk wel Trivago; zoeken op plaatsnaam -> loopt vast Viber; registratie bij schone installatie crasht, bij terugzetten van reservekopie werkt Viber wel goed Whatsapp; indien er "ff" of "fi" in een bericht staat crasht Whatsapp Laatst gewijzigd door joost1234; 06-06-14 om 11:41. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alle apps die API's gebruiken die niet meer ondersteund worden of veranderd zijn laten de dylibs crashen.
|
|
|||
|
|||
Spotify Als je tijdens het afspelen van een nummer een ander nummer aanklikt zie je wel dat deze afspeelt, maar komt er geen geluid uit. Spotify restart helpt wel
|
|
|||
|
|||
Gelderlander; crasht bij opstarten
NOS; crasht bij opstarten Omroep Gelderland; crasht bij opstarten |
|
|||
|
|||
Facebook; posten van berichten gaat niet of moeilijk, het geschreven bericht blijft in beeld staan (ook na het posten).
|
|
|||
|
|||
Alditalk draait weer prima op iOS8 Beta 3
Whatsapp Beta (2.11.9.2366) werkt prima met iOS8 Beta 3, geen problemen meer met "ff" of "if" |
|
|||
|
|||
alleen even een vraagje?
ik ben dus nu een app aan het ontwikkelen. met xcode (besturingsysteem 10.9.4) als ik nou upgrade naar 10.10.0 word mijn project dan helemaal ongeldig(verwijderd)? of word dat ook geüpgraded? |
|
|||
|
|||
Ga nog maar niet ontwikkelen met OS X 10.10 Yosemite DP3 en Xcode 6 Beta 3. Als onervaren ontwikkelaar wordt je dan geconfronteerd met de eigen bugs (in de apps) en de bugs in Yosemite DP 3/Xcode 6 Beta 3.
Meer info vindt je op het Apple OS X Beta forum: https://devforums.apple.com/communit...ew=discussions |
|
|||
|
|||
meer de vraag.
ik heb nu bijna een app klaar (bijna). als ik daarna naar 10.10 upgrade. word mijn hele code dan ook geupgrade naar swift. of moet ik die dan helemaal opnieuw intypen? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dus alles wat ik nu typ is over 2 maanden gewoon. onbruikbaar verklaard?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
de NOS-app doet het nu ook weer.
|
|
|||
|
|||
WOW dit is een handig topic!
Ikzelf ervaar nog niet heel veel fouten, maar het is wel handig om de fouten van andere apps hier te lezen. Vond dit ook wel een handig artikel op dit forum, lees het hier. Ben zelf een app-maker dus ik leer ook van andersmans fouten! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dubbele foto's iOS8 | Wendeltj | iPhone Apps | 2 | 03-06-14 18:14 |
Alle iDevices: Compatibiliteit Redsn0w | Meirhaeghe | Jailbreak | 2 | 24-07-13 11:43 |
Compatibiliteit applicaties | belgiumiphone | iPhone algemeen | 6 | 25-05-10 19:26 |
Compatibiliteit PC - Mac - Iphone | Cainnech | Unlock [archief] | 1 | 26-01-08 00:01 |
|
|