Compatibiliteit applicaties discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraagje over OS 4.0. Als ik OS 4.0 installeer (op het moment dat het uit zal zijn) op mijn iphone, ga ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Compatibiliteit applicaties
Ik heb een vraagje over OS 4.0.
Als ik OS 4.0 installeer (op het moment dat het uit zal zijn) op mijn iphone, ga ik dan nog al mijn bestaande app's kunnen gebruiken (na ze er terug op te zetten dmv synchronisatie met Itunes)?? Of moeten deze app's eerst door de ontwikkelaars compatibel gemaakt worden met OS 4.0? En zullen er in de toekomst in de Appstore aparte app's zijn voor OS 3.x.x. en aparte app's voor OS 4.0 of zullen de app's op beide OS werken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat denk je zelf?
|
|||
|
|||
Moest ik het zeker weten, ik zou de vraag niet stellen!
|
|
|||
|
|||
@ Belgiumiphone: meestal zijn ze backwards compatible, dus geen probleem.
@ The unbelievable, u hangt geregeld in eikenbomen ?????? |
|
||||
|
||||
Ja sorry hoor, maar ik vond dit zo een domme vraag. Natuurlijk zijn ze backwards compatible, dat is toch ook gebeurd met 2.0 naar 3.0! Zou wel een heeeeel erg domme zet zijn van Apple als dat niet zo is.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Alleen al het feit dat via Cydia firmware fakers te installeren waren (zijn?) geeft aan dat niet alle apps compatible zijn met alle frimwares.
|
|||
|
|||
Dat is alleen om te zorgen dat die apps "forward compatible" zijn. Maw je draait 3.1.2 en wil apps draaien die alleen op 3.1.3 werken. Alles is backwards compatible! Dus met 4.0 kun je sowieso al die oude apps draaien
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Compatibiliteit van US iPad in België ? | Perdut | iPad algemeen | 5 | 27-05-10 04:42 |
[iPhone Dock] Firmware compatibiliteit!? | cloverfield | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-04-09 20:11 |
Compatibiliteit PC - Mac - Iphone | Cainnech | Unlock [archief] | 1 | 26-01-08 00:01 |
|
|