//

Handelsnaam gebruiken of Individu als ZZPer

Handelsnaam gebruiken of Individu als ZZPer discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, ik zou me graag willen inschrijven als iOS developer, maar heb een probleem met de naam. Mijn apps zouden graag onder de handelsnaam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Development > Ontwikkelen voor iOS
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-09-15, 23:15
elgigi elgigi is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 1
Exclamation Handelsnaam gebruiken of Individu als ZZPer

Hey mensen,

ik zou me graag willen inschrijven als iOS developer, maar heb een probleem met de naam. Mijn apps zouden graag onder de handelsnaam van mijn eenmanszaak in de AppStore staan.

Nu laat Apple (ik heb al zo vaak met hun gebeld en KVK inschrijving gestuurd..) me niet als bedrijf maar alleen als individu inschrijven. Dan zouden mijn apps echter onder mijn eigen naam staan. Dat zou ik erg raar en zonde vinden.

Ik bedacht me net dat ik een AppleID onder mijn handelsnaam zou kunnen aanmaken en daarmee me dan voor een Developer Account als Individu zou kunnen inschrijven. Ik vrees echter dat Apple die naam niet zal goedkeuren.

Hoe hebben jullie dat gedaan? Dat is toch gekte! Alvast bedankt voor iedere tipp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-09-15, 10:54
wubbe wubbe is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 348
Standaard

Dat probleem had ik ook. Ik heb toen ergens gelezen dat als je een eenmanszaak hebt (ZZP-er) dat je je bij Apple dan moet registreren als individu. Dat maakt verder belastingtechnisch verder weinig uit.

Je kunt toch bepalen onder welke naam jouw Apps in de Store staan? Of niet?
__________________
Leon
[iPhone- en Java ontwikkelaar]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Als opslageenheid gebruiken kwawex iTunes 0 05-12-11 23:56
iPhone: Als router gebruiken bengt Jailbreak 1 30-06-11 22:17
Ringtone als SMStone gebruiken? backhander Ringtones en Wallpapers 3 20-10-10 11:08
iPhone als Cam gebruiken robje33 iPhone Apps 1 23-02-10 10:36
Foto: iphone als webcam gebruiken alo-b Muziek, foto & video 5 20-03-09 18:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:58.