Ringtone als SMStone gebruiken? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen. ik heb wat leuke ringtones op mijn iphone gezet (.m4r). maar nu staan ze allemaal bij beltonen terwijl er ook smstones tussen zitten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ringtone als SMStone gebruiken?
beste mensen.
ik heb wat leuke ringtones op mijn iphone gezet (.m4r). maar nu staan ze allemaal bij beltonen terwijl er ook smstones tussen zitten. en als ik mijn smsgeluid wil veranderen staan er alleen de standaard geluidjes! iemand die mij kan helpen hiermee? :$ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
deze moet je in de iphone zelf vervangen.
het bestandje wat je wilt moet je renamen naar de naam van de sms-toon, en dan overschrijven. zoek maar is op het forum, daar hab ik het ook gevonden tijdje terug.
|
|||
|
|||
Kan dit ook bij de iphone4? Zonder jailbreak?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T9 uitzetten en Mp3 uit muziek gebruiken als ringtone | MV_agusta | Ringtones en Wallpapers | 7 | 05-02-10 02:35 |
Mp3 gebruiken als Sms/Ringtone | zgmatty | Archief | 1 | 16-09-09 10:45 |
ZooZbeat-tunes als ringtone? | Barabassie47 | iPhone Apps | 0 | 08-04-09 12:47 |
Liedjes als ringtone? | calanor | Archief | 2 | 14-07-08 19:45 |
Muziek van de IPOD als Ringtone gebruiken | martin54 | Archief | 2 | 09-05-08 15:46 |
|
|