Email Tones discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik probeer al dagen om mijn Email ringtoon te wijzigen. Het appje mailtones gedownload (deze werkt niet, krijgt geen contact met server??) Via SCP ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Email Tones
Hoi,
Ik probeer al dagen om mijn Email ringtoon te wijzigen. Het appje mailtones gedownload (deze werkt niet, krijgt geen contact met server??) Via SCP geprobeert maar verder dan Library kom ik niet ik zie geen mapje met Audio en dan UISounds? Ik heb het hele forum door gelezen maar kom er niet uit. Mijn Iphone is 32GS 3.1.2 (7D11) elke hulp is welkom is opgelost via diskaid mailtone staat erop, vraag mag gesloten worden Laatst gewijzigd door Datamonster; 29-12-09 om 18:36. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
hoe heb je dit opgelost. ik ontvang mijn emails via telenet. maar mail geluid wordt niet aangepast. kunnen jullie helpen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
sms tones | patenwen | Ringtones en Wallpapers | 8 | 13-10-10 17:14 |
email crasht na ophalen van email | snglob | iPhone algemeen | 2 | 28-02-10 18:37 |
Bel Tones | Geswaldo | Ringtones en Wallpapers | 4 | 05-09-09 14:29 |
email instellen | MisterM24 | iPhone algemeen | 8 | 09-01-09 01:05 |
|
|