Achtergrond home screen discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee Is het mogelijk op me iPod Touch 2gen MC Model een achtergrond op me home-screen te doen? Vind dat zwarte namelijk wat saai worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Achtergrond home screen
Hee
Is het mogelijk op me iPod Touch 2gen MC Model een achtergrond op me home-screen te doen? Vind dat zwarte namelijk wat saai worden en zou graag een achtergrond daar willen hebben. Hoe kan ik dat doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iemand???????
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is jou iTouch niet te jailbreaken dus gaat zelf een achtergrond uitkiezen lastig worden....
|
|||
|
|||
nog niet te jailbreaken idd..... maar kan het pertinent niet zonder jb?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tijd in home screen | ipodtouchking | Jailbreak apps en thema's | 16 | 25-12-10 17:06 |
Muziek: alle Covers op je home screen | Robert1979 | Muziek, foto & video | 4 | 01-10-09 01:13 |
Home screen organiseren | _kay_ | Archief | 2 | 27-11-08 22:00 |
Home screen / Desktop icons | kvvwebdesign | Desktop-applicaties | 3 | 28-02-08 11:54 |
iFuntastic Home Screen probleempje | Arcadium | iPhone algemeen | 0 | 23-10-07 15:22 |
|
|