tijd in home screen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen, ik zag op youtube dat mensen de tijd digitaal hadden staan in het home screen zelf. Dus niet in die balk daarboven maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tijd in home screen
beste mensen,
ik zag op youtube dat mensen de tijd digitaal hadden staan in het home screen zelf. Dus niet in die balk daarboven maar daaronder, hoe kan ik dat ook doen met welke cydia app? het zal nog toffer zijn als het een normale klok is analoog dus kan dat ook? alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij kan je dit dmv winterboard regelen, ik neem aan dat je een soort HTC klok bedoeld?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ff zoeken op clock, er staan er diverse zowel analoge als uitgebreide digitale klokken
|
|
|||
|
|||
Oke zou ik eens gaan kijken en proberen. Thx
|
|
|||
|
|||
ik gebruik zelf typophone4,text zelf aan gepast naar zwart omdat ik een witte achtergrond heb, vind em erg vet de theme,
wel clock hide installeren, zijn allebij gratis op cydia tevinden |
|
|||
|
|||
Wauw, ik vind je achtergrond echt nice!! Hoe heb je deze omgezet van zwart-wit?
|
|
|||
|
|||
achtergrond zal ik er bij doen als "bijlage"
de text zijn in feite png's die moet je zwart maken (de text in de plaatjes uiteraard) die kan je vinden in /private/var/stash/Themes.JpBGG4/Typophone 4.theme/Private de text na Themes.JpBGG4 (JpBGG4 dus) kan anders zijn, even de rar file hier onder openen, en de inhoud kopieeren naar the private map dan moet het goed komen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je snelle reactie! Tis me Gelukt =) Laatst gewijzigd door ths1986; 11-11-10 om 23:59. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij mij springt overigens de tijd iedere twee seconde op 88:88.... Laatst gewijzigd door AG78; 16-12-10 om 23:19. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Met iFile, iFunBox, WinSCP en zo zijn er nog wel meer tools waarmee je je mappen op je iPhone kan doorzoeken.
Laatst gewijzigd door Dragon; 17-12-10 om 13:10. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ps. Zo'n bestand als hierboven kopieren naar de mappen, moet via iTunes neem ik aan? Laatst gewijzigd door AG78; 17-12-10 om 10:46. |
|
|||
|
|||
Ik ben eindelijk af van die 88:88, dankzij deze link:
Typophone 4 by ~Angelman8 on deviantART (naar beneden scrollen, kom je het tegen). Gepost door een andere member op het forum. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Kopiëren van de bestanden met iTunes? |
|
|||
|
|||
achtergrond
pff mooie achtergrond, heb de iphone 3 gs net een paar dagen, hij is jb, met 4.1, ik heb net ifile er opgezet, en gezocht naar het hier boven beschreven file, ook nog gevonden, maar daar houd eigenlijk mijn kennis wel een beetje op, vindt het ook een beetje link om daar al te gaan rommelen, maar ik zou deze achtergrond graag willen hebben, is er iemand omgeving zeewolde die mij zou willen helpen,
alvast bedankt, arius |
|
|||
|
|||
digitale clock
nou toch maar even de stoute kerstmuts opgezet.
Ik heb het bovengenoemde bestand gedownload, uitgepakt met unrar, nou heb ik een heleboel file's, deze heb ik in een mapje gedaan, dit mapje doormiddel van iphone explorer, gedumpt zoals hierboven gezegd, ik zie hem ook nu met winterboard(de map), ik kan hem ook aanvinken, maar dan gebeurd er dus verder niks, ook moet je even respringen, ook de iphone een paar keer aan en uit gezet maar hij doet het niet, kan het eigenlijk wat ik doe, of moet je echt alle file's los doen, in plaats van een mapje, grtjes arius |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Achtergrond home screen | jordywos | Ringtones en Wallpapers | 3 | 15-10-10 17:26 |
Muziek: alle Covers op je home screen | Robert1979 | Muziek, foto & video | 4 | 01-10-09 01:13 |
Home screen organiseren | _kay_ | Archief | 2 | 27-11-08 22:00 |
Klok op de home screen de juiste tijd | hababam | Archief | 5 | 10-10-08 11:17 |
Home screen / Desktop icons | kvvwebdesign | Desktop-applicaties | 3 | 28-02-08 11:54 |
|
|