"Hotkey" voor je mail adres discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik ben het zat om elke keer weer mijn mail adres te moeten typen als ik ergens wil inloggen. Dus het leek mij wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
"Hotkey" voor je mail adres
Hey,
Ik ben het zat om elke keer weer mijn mail adres te moeten typen als ik ergens wil inloggen. Dus het leek mij wel een goed idee om een soort van hotkey bij het toetsenbord aan te plakken, waardoor automatisch je mail adres wordt getypt! Scheelt echt een hoop tijd.. Iemand die dit kan maken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hahaha leuk idde alleen niet mogelijk denk ik... En als het al mogelijk is zal het enorm moeilijk zijn...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Leuk idee, maar wat te doen als er meerdere mailadressen geregistreerd zijn?
Ik heb bijvoorbeeld 6 mailadressen in mijn iPhone staan
|
|||
|
|||
Als je op het mail knopje drukt, moet er gewoon een nieuw toetsenbord verschijnen, waar jij je verschillende mailadressen aan kunt drukken. Net zoals je doet voor bv. een vraagteken.
|
|
|||
|
|||
Ja, of idd een knop voor sjablonen (dus o.a. mail adressen, naam en achternaam, telefoonnummer, stukjes tekst, and so on). Is het ook voor de jailbreakers niet mogelijk?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foutmelding e-mail: "Dit bericht heeft geen inhoud" | mikeivens | iPhone algemeen | 22 | 17-01-14 12:08 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|