Video opnemen met hogere frames per seconde discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb bij een collega een filmpje gezien die is opgenomen met een lg viewty die erg leuk is en vroeg me af of zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Video opnemen met hogere frames per seconde
ik heb bij een collega een filmpje gezien die is opgenomen met een lg viewty die erg leuk is en vroeg me af of zo iets ook mogelijk zou kunnen zijn voor onze iphone.
bij deze filmpje word er met 120 fps opgenomen en met 40 fps afgespeeld, het kan heel leuk zijn, zie voor mogelijkheden de youtube filmpjes YouTube - Kanaal van 39046281 z'n video recorder moet natuurlijk eerst gemaakt worden maar dit als ideetje!!! graag hoor ik wat jullie ervan vinden thanks
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit laat apple sowieso niet toe en ik denk dat dit niet zo'n mooi resultaat oplevert als bij de lg viewty, de camera is stukken beter dan die van de iphone.
Jelle |
|
||||
|
||||
waarom zou apple dit niet toelaten dan?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Plus het is uberhaupt niet mogelijk zonder jailbreak, aangezien het onmogelijk is direct de camera aan te spreken vanuit een app. Ten tweede heeft de camera in de iPhone volgens mij een gelimiteerde framerate en 120fps zal niet of erg moeilijk te realiseren zijn.
Laatst gewijzigd door Thaurin; 25-09-08 om 16:20. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video opnemen op iPhone! | mjay | Jailbreak apps en thema's | 33 | 25-08-08 12:04 |
|
|