Activeren van instelling geluid discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kon op 1.1.4 altijd heel makkelijk een instelling aan zetten waardoor je kon kiezen waar je je ringtone uit wil horen. Uit de speaker, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Activeren van instelling geluid
Ik kon op 1.1.4 altijd heel makkelijk een instelling aan zetten waardoor je kon kiezen waar je je ringtone uit wil horen. Uit de speaker, headphone of nergens. In 2.1 zit deze instelling in Sounds.plist en wel met de onderste code:
<dict> <key>cell</key> <string>PSLinkListCell</string> <key>detail</key> <string>PSListItemsController</string> <key>get</key> <string>soundEffects:</string> <key>label</key> <string>SOUND_EFFECTS</string> <key>requiredCapabilities</key> <array> <string>piezo-clicker</string> </array> <key>set</key> <string>setSoundEffects:specifier:</string> <key>validTitles</key> <array> <string>SPEAKER</string> <string>HEADPHONES</string> <string>BOTH</string> </array> <key>validValues</key> <array> <integer>1</integer> <integer>2</integer> <integer>3</integer> </array> </dict> Standaard zie je deze optie niet in geluid instellingen. Weet iemand hier hoe je dit wel activeert?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
iPhone: Activeren van iPhone 4 | karamanci | Jailbreak | 0 | 05-04-11 22:25 |
iPhone: Activeren van IOS 4.2.1 op Iphone 3g | SirYoshi | Jailbreak | 1 | 29-11-10 20:02 |
Activeren van iPhone | trevisnl | Archief | 5 | 14-06-09 17:39 |
Activeren van Iphone. | kermak | Archief | 3 | 12-01-08 13:33 |
|
|