Idee voor app. discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zag in de iTunes Store de Duitse wetboeken staan... Misschien een leuk idee dat iemand hier een NL versie van maakt, met als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Idee voor app.
Hallo,
Ik zag in de iTunes Store de Duitse wetboeken staan... Misschien een leuk idee dat iemand hier een NL versie van maakt, met als uitgangspunt de wetboeken. Bij wijzigingen komt er een update van een App. Ik doe nu de opleiding Juridisch Medewerker en dan is het wel leuk voor in de pauze als iemand zo'n 'mag dit?' vraag heeft, dat je het dan even op kan zoeken. Een mobile app voor wetboek-online.nl lijkt me ook gaaf... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik wil en kan best een webbased applicatie van wetboek-online.nl maken, maar ik denk dat zelfs een zaklamp nuttiger is...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het feitenboekje van politie zou ook een aanwinst zijn voor mij. (Leidinggevende bij Stadstoezicht). Ik zou willen dat ik het zelf kon, maar ik heb er geen geduld en talent voor |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik zal eens kijken, ben niet heel erg gevorderd dus kan niks beloven.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Idee voor een App | SirOcco31 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 08-11-10 20:18 |
Idee voor nieuwe app | link879 | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 11-03-10 12:20 |
Idee voor een APP | Marketim | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 28-02-10 19:48 |
Idee voor nieuwe app | bertvanleeuwen | Chat en geruchten | 4 | 06-05-09 10:48 |
Idee voor een App - Streaming koersen | reno | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 03-12-08 19:41 |
|
|