Idee voor nieuwe app discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Er moet toch ergens een plekje zijn voor nieuwe hersenspinsels. Ik ben niet in bezit van kennis op een app te maken maar een leuk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Idee voor nieuwe app
Er moet toch ergens een plekje zijn voor nieuwe hersenspinsels. Ik ben niet in bezit van kennis op een app te maken maar een leuk idee en ik denk ook makkelijk te realiseren en internationaal is iets dat je op een terras een iPhone omhoog kan steken met een cijfer tussen 1 en 10 om de dames te beoordelen. Zijn er nog meer mensen die hun idee willen spuien.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik vind het een goed idee,
Alleen volgens mij bestaat het al En zo'n topic ook het heet "inspiratie" (het topic) Sorry dat ik je uit je droom help |
|
|||
|
|||
oke weet je ook hoe hij heet?
|
|
|||
|
|||
Bakko kan je inmiddels al een beetje progameren..... Lijkt me best leuk
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Idee voor een App | SirOcco31 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 08-11-10 20:18 |
Idee voor nieuwe app | link879 | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 11-03-10 12:20 |
Idee voor een APP | Marketim | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 28-02-10 19:48 |
Idee voor app. | TheStijg | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 22-08-09 18:36 |
Idee voor een App - Streaming koersen | reno | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 03-12-08 19:41 |
|
|