iPhone programma maken discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij willen graag een programma maken voor de iPhone. Kan / kunnen mensen mij helpen om een programma te maken? Ik weet helemaal NIETS van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone programma maken
Wij willen graag een programma maken voor de iPhone.
Kan / kunnen mensen mij helpen om een programma te maken? Ik weet helemaal NIETS van programmeren. Ik hoor graag van iemand die mij kan helpen hiermee |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De meeste mensen hier beginnen met te programmeren voor de iphone zoals ik trouwens. Dus een goed boek kopen en de sdk downloaden en je kan beginnen leren.
|
|
||||
|
||||
//Topic verplaatst
|
||||
|
||||
Ik zie overigens dat je op Windows werkt.
Als je programma's wilt schijven voor de iPhone kan je het beste een Mac nemen. Als je namelijk niets van programmeren afweet is het heel heel heel heel heel heel heel heel heel erg lastig om een programma te schrijven. Ik programmeer nu al enige tijd voor de iPhone en ik snap nog geen reet van die toolchain. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Welk boek en waar te koop?
Kan je mij ook vertellen waar ik het kan kopen?
En een mac. is geen probleem heb ook een MacBook Weten jullie ook een bedrijf die dit kan maken? |
|
||||
|
||||
Ik heb deze gekocht online (pdf) op volgende site : InformIT: InformIT
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mappen maken via jailkbreak programma | vankraay | Jailbreak apps en thema's | 1 | 12-08-10 18:16 |
welk programma om aantek te maken in pdf | gregre | iPhone Apps | 1 | 31-07-10 00:13 |
windows programma voor app maken | cedricgl | iPhone Apps | 1 | 29-10-08 11:38 |
screenstaps programma om duidelijke handleidingen te maken | truckdiver | Chat en geruchten | 2 | 08-05-08 10:45 |
programma's die iphone gebruiksvriendelijker maken | tenniscoach | iPhone algemeen | 0 | 01-11-07 16:51 |
|
|