programma's die iphone gebruiksvriendelijker maken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hi iedereen, ik heb wat dingen die ik graag met de iphone zou willen kunnen. Photo's en muziek naar een andere apple kunnen copieren Bluetooth ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
programma's die iphone gebruiksvriendelijker maken
hi iedereen,
ik heb wat dingen die ik graag met de iphone zou willen kunnen. Photo's en muziek naar een andere apple kunnen copieren Bluetooth sync met mijn apple bestanden opslaan en versturen anders dan in email als iemand ideen of tip's heefd voor programmas die dit mogelijk maken zou dat super zijn. greetings, Stephan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe leven de mensen die je iPhone maken? | wvy | Chat en geruchten | 30 | 15-09-16 10:18 |
Zoek naar programma die vertelt wat er speelt | dutchronnie | Jailbreak apps en thema's | 5 | 25-04-11 17:44 |
programma om sms van andere te kijken zonder dat die gene het weet | Mr.Erie | Archief | 11 | 16-08-09 15:48 |
iPhone programma maken | wortmann | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 31-10-08 23:07 |
thema's overzetten van PC naar IPHONE.. lukt me niet met die programma winscp ofzo | julio | Archief | 14 | 20-05-08 12:39 |
|
|