Landscape only-app maken discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, In verband met een nieuwe applicatie die ik aan het maken ben, moet de app alleen in landscape mode beschikbaar zijn. In info.plist heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Landscape only-app maken
Hi,
In verband met een nieuwe applicatie die ik aan het maken ben, moet de app alleen in landscape mode beschikbaar zijn. In info.plist heb ik Code:
<key>UIInterfaceOrientation</key> <string>UIInterfaceOrientationLandscapeRight</string> |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Landscape mode
Voeg de volgende snippet toe aan je code voor je view:
Code:
- BOOL)shouldAutorotateToInterfaceOrientation:(UIInterfaceOrientation)interfaceOrientation { // Return YES for supported orientations. return (interfaceOrientation == UIInterfaceOrientationLandscapeLeft); } |
|
||||
|
||||
Dat had ik ook al geprobeert, helaas springt hij nogsteeds terug naar landscape...
|
|
|||
|
|||
Doet hij dit alleen in de simulator of ook op de iPhone zelf? De simulator heeft een bug waardoor je je view handmatig 90 graden moet draaien.
|
|
||||
|
||||
Iemand anders heeft hem voor mij kunnen testen. Als je hem gedraaid start blijft die gedraait. Maar anders springt die terug...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App gaat niet in landscape mode | BadSide | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 20-09-08 01:14 |
|
|