Firmware 2.2 - Icoon in settings app ? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een klein probleempje waardoor een icoon niet in de settings app verschijnt. Hier een screenshot: Ik wil dus op de balk ''Supreme Preferences'' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Firmware 2.2 - Icoon in settings app ?
Ik heb een klein probleempje waardoor een icoon niet in de settings app verschijnt.
Hier een screenshot: Ik wil dus op de balk ''Supreme Preferences'' een icoon neerzetten (met WinterBoard). Op firmware 2.1 ging dit makkelijk, maar firmware 2.2 is een ander verhaal Ik heb dus in de Settings-iPhone.plist het volgende staan: <key>cell</key> <string>PSLinkCell</string> <key>icon</key> <string>prefs.png</string> <key>label</key> <string>Supreme Preferences</string> Het vetgedrukte is het icoon. Dit werkte perfect op firmware 2.1, maar blijkbaar niet met firmware 2.2. Mijn icoon heet zeker prefs en is het juiste bestand: .png Als ik het ik alles aanzet via WinterBoard en het icoontjes plaats in: /Applications/Preferences.app, dan komt hij er wel in te staan. Maar de bedoeling is dus dat hij gaat werken met WinterBoard... Iemand een oplossing hiervoor? Als er meer info nodig is hoor ik het wel...
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 09-12-08 om 02:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
//Topic verplaatst
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Maar hier zitten wel de mannen/vrouwen met verstand ervan.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Pff.. Vriendjespolitiek.. Voor meer 'views' heh?.. Ik ben iemand van principes; terug naar waar 'ie heurt..
|
|
||||
|
||||
Niemand die dit weet?
De bedoeling is dat ik hem via WinterBoard aan de gang krijg. Als ik het icoontje zet in: /Applications/Preferences.app en de rest van de plists en pngs gewoon via WinterBoard doe, dan werkt het wel... Zet ik het icoontje in het thema bij de rest van de plists en pngs dan werkt hij niet! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Het is juist zo: het plaatje werkt alleen als ik hem rechstreeks in /Applications/Preferences.app zet. Als ik hem via WinterBoard doe dan werkt hij niet, ik wil dat hij via WinterBoard werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Settings/instellingen app crashed | Hahaowned | iPhone Apps | 4 | 03-11-10 15:38 |
iPhone: iOS4&Jailbreak || Settings/Instellingen app crash | Jupsin | Jailbreak | 2 | 03-11-10 00:08 |
Settings Bundle openen/opnemen in eigen app | nvrooij | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 06-10-08 15:49 |
|
|