dataverbruik op springboard? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, De titel zegt alles, bestaat er een programma zodat ik mijn verbruik op mijn springboard kan zien en zodat ik niet steeds naar instellingen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
dataverbruik op springboard?
Hoi,
De titel zegt alles, bestaat er een programma zodat ik mijn verbruik op mijn springboard kan zien en zodat ik niet steeds naar instellingen moet gaan? bedankt, Davy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Daarom topic even verplaatst waar de ontwikkelaars onder ons aanwezig zijn.
|
||||
|
||||
Dit is niet mogelijk, want apple staat niet toe dat programma's draaien op de achtergrond.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je kan geen app maken die effect heeft op het springboard (iig niet via de SDK van apple) dus dan heeft het ook geen zin om zo'n app op de achtergrond te laten draaien.
Applicaties van cydia kunnen dit wel (denk maar aan te weather widget)...
|
||||
|
||||
Je zou een simpele applicatie kunnen maken die bijv. om de 10min. een alert geeft, maar dit heb je dan ook tujssndoor spelletjes etc. en hoe haal je uberhaupt de string van het dataverbruik op?
|
|
||||
|
||||
Deze kan misschien ingelezen worden via een script en dan doorgegeven worden zodat deze op het springboard komt.
|
|
||||
|
||||
Het moet toch mogelijk zijn. Eventueel weergave in de taakbalk (naast de klok, of in plaats van) ofzo?
Dan is het ook zichtbaar tijdens het surfen en dergelijke zaken. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Keep us posted
|
|
|||
|
|||
en al enige professoren gevonden hoe je dit doet?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Dataverbruik iPhone4 | jvpanhuis | iPhone algemeen | 7 | 06-02-11 17:48 |
Dataverbruik | EdwardP | iPhone algemeen | 4 | 02-01-11 16:02 |
Roaming dataverbruik | haroldv | iPad algemeen | 7 | 20-09-10 18:12 |
Gem. Dataverbruik | Hamertej | iPhone algemeen | 1 | 23-02-10 17:01 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|