//

Dataverbruik

Dataverbruik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil een abonnement met KPN of Vodafone afsluiten. Bij de basisabonnementen met de iphone4 zit een bundel van 500mb. Dit lijkt me wat aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-01-11, 22:04
EdwardP EdwardP is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard Dataverbruik

Ik wil een abonnement met KPN of Vodafone afsluiten. Bij de basisabonnementen met de iphone4 zit een bundel van 500mb. Dit lijkt me wat aan de magere kant. Ik probeer al bij vrienden te achterhalen wat hun maandelijks datagebruik is maar kom er niet echt uit.
Is de 500 mb voor gemiddeld internetgebruik voldoende of raden jullie een abonnement met 1gb aan?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-01-11, 22:22
ceesboersen ceesboersen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 47
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Na een avond bijhouden op mijn ipad zat ik al op 500 mb. Nu is er dus voor mij geen enkel abonnement meer op tmobile na dan en dat wil ik niet. Maar anderen zeggen genoeg te hebben aan 1 gb per maand. Heb ook uitgezocht dat als je een los toestel koopt met een sim only erbij dat je dan een FUP in de data bundel hebt. En dat komt rond de 4 GB uit heb ik wel eens gehoord, maar blijft erg vaag.
  #3  
Oud 02-01-11, 00:07
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard

Je kunt dat toch gewoon bijhouden door bij 'Instellingen' op 'Algemeen te klikken en dan naar 'Verbruik' te gaan?

Ik moet binnenkort ook verlengen en neem dan ook de 500MB per maand.

Toevallig vandaag gekeken, en sinds 1 September precies 998MB data verbruikt (verstuurd) en nog een stuk minder data (ontvangen).

Is het dan zo dat ik sinds die datum 1 GB heb verbruikt? Ikzelf vind het erg meevallen, ik doe echt heel veel met m'n iPhone, en ook met internet. Wel zit ik vaak op de Wi-Fi, dit telt dan niet mee natuurlijk.

__________________
Apple historie: iPod Touch 3G 8GB, iPhone 3G 16GB Wit , iPhone 4G 16 GB Zwart, iPhone 5 16GB Wit, iPad Mini Zwart Wi-Fi + 3G, iPhone 5S Zwart, iPhone 6 Zilver
  #4  
Oud 02-01-11, 02:16
glaantje glaantje is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 1.113
Standaard

Verbruik is altijd alle! dataverkeer (dus verstuurd en ontvangen opgeteld)
Behalve natuurlijk alles wat over Wi-Fi gaat

Dat is dus inderdaad 1GB+de ontvangen data sinds 1 september (vrij weinig vind ik dat btw)
  #5  
Oud 02-01-11, 16:02
Royofzo Royofzo is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 153
Standaard

Oké, dus bij elkaar opgeteld = je verbruik. Ik heb gister de instellingen weer op 0 gezet, dus dan kijk ik eind van de maand nog eens, en dan weet ik dus (ongeveer) m'n verbruik per maand.

Het leek mij ook wat weinig eigenlijk, maar ik denk dat het ook komt omdat ik erg vaak via de Wi-Fi dingen doe, omdat dat allemaal wat sneller gaat natuurlijk. We zullen zien, bedankt voor je antwoord in ieder geval!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone dataverbruik Dennisssss iPhone algemeen 21 07-01-12 16:20
Roaming dataverbruik haroldv iPad algemeen 7 20-09-10 18:12
Dataverbruik in buitenland Stevo iPhone algemeen 3 14-07-10 19:31
Gem. Dataverbruik Hamertej iPhone algemeen 1 23-02-10 17:01
dataverbruik op springboard? bunne Ontwikkelen voor iOS 11 07-12-08 22:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:36.