Help met "Tel-Applicatie" discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke, ik ga dus een webaplicatie maken, Maar, dan wil ik het zo hebben, dat het een pagina is die ingeladen is in een applicatie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help met "Tel-Applicatie"
Oke, ik ga dus een webaplicatie maken,
Maar, dan wil ik het zo hebben, dat het een pagina is die ingeladen is in een applicatie (zoals beginpagina cydia? en **********.) Kan iemand me helpen met een tutorial ofzo? ik kom er niet echt uit . Greetz Laatst gewijzigd door Tim14ww; 09-03-09 om 12:27. Reden: Eerste vraag beantwoord, met dank aan iDevloper |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het is wellicht het eenvoudigst om hier een webapplicatie van te maken. En dan eerst nog een selectie met pretparken vooraf.
|
|
|||
|
|||
kan je mij helpen aan een tutorial voor zoiets (zie eerste post, webpagina maken kan ik wel )
Greetz |
|
||||
|
||||
Om een native app met een webview erin waarin de pagina word getoont moet je een Mac hebben
Je kan ook gewoon een WebClip van maken en zorgen dat die de navigatiebalken enzo niet weergeeft. |
|
|||
|
|||
Ik heb een mac, moet mn Profiel alleen nog even aanpassen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone "no service" bij "enable 3G" optie | arnevt | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 20:03 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet | Celf | iPhone Apps | 1 | 14-10-08 20:50 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|