developer mode discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik denk dat het onder deze categorie valt maar wwet het niet zeker... Mijn vraag is: Gaat je iphone niet in een soort developers ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
developer mode
Hallo,
Ik denk dat het onder deze categorie valt maar wwet het niet zeker... Mijn vraag is: Gaat je iphone niet in een soort developers mode als je deze gebruikt om te developen? Zo ja, zijn er nog alternatieven om daar niet in te gaan terweil je toch wil testen? Bvd, Spysical. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kort antwoord:
Nee |
|
||||
|
||||
Ok bedankt!
Kan slotje op... |
|
||||
|
||||
Laten we even open, misschien dat andere gebruikers hier nog wat aan hebben
|
|||
|
|||
Langer antwoord: voor beta versies van het OS, zoals 3.0, gaat je telefoon wel in developer modus.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Zoals Apple zegt: "By installing iPhone OS 3.0 beta software on your Authorized Test Devices, these Devices are permanently “locked” in testing mode and cannot be restored to an earlier release of iPhone OS."
|
|
||||
|
||||
Niks van gemerkt
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
Developer gezocht! | Funnyplay | Archief | 2 | 27-04-09 09:42 |
van recovery mode naar normal mode zonder upgrade/restore | phoneI | iPhone algemeen | 2 | 10-08-08 19:36 |
|
|