modalViewController voor twee seconden weergeven discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal, ik kan geen oplossing voor het volgende probleem vinden: ik weergeef een modalViewController (presentModalViewController), deze wil ik weer verbergen na 2 seconden (mag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
modalViewController voor twee seconden weergeven
hallo allemaal,
ik kan geen oplossing voor het volgende probleem vinden: ik weergeef een modalViewController (presentModalViewController), deze wil ik weer verbergen na 2 seconden (mag ook iets anders zijn, dat haalt niet zoveel uit) (dissmisModalViewController) ik heb echter geen idee hoe dit moet en zoeken helpt ook niet echt.. ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Als het timertje afloopt dissmisModalViewController aanroepen. Code:
- (void)viewDidAppear:(BOOL)animated { timer = [NSTimer scheduledTimerWithTimeInterval:(2 target:self selector:@selector(dissmisMe) userInfo:nil repeats:NO]; } - (void)dismisMe { [timer invalidate]; [self dismissModalViewControllerAnimated:TRUE]; } |
|
||||
|
||||
het werkt!
heel erg bedankt! er zitten wel twee typfoutjes (2 moet 2 zijn en -(void)dismisMe moet -(void)dissmisMe zijn (maar dat geet natuurlijk niets) |
|
||||
|
||||
Citaat:
En ook dat je in de .h file nog een NSTimer* timer; moest zetten. Laatst gewijzigd door ideveloper; 09-06-09 om 22:58. |
|
||||
|
||||
EDIT: never mind...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ModalViewController informatie doorgeven, argh!?! | imosed | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 22-04-11 00:43 |
Navigon gekocht voor twee toestellen?? | Syncovdbliek | iPhone Navigatie | 2 | 21-10-10 08:13 |
Hoe seconden weergeven in lockscreen? | renzie | Archief | 1 | 22-06-10 23:08 |
|
|