Blijvende error discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij elke tutorial die ik volg krijg ik steeds dezelfde error. Ik gebruik de gratis sdk. Kan ik dan wel bouwen en simuleren met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Blijvende error
Bij elke tutorial die ik volg krijg ik steeds dezelfde error. Ik gebruik de gratis sdk. Kan ik dan wel bouwen en simuleren met de simulator? Of kan dat alleen maar met de versie van €99,-. Ik weet wel dat je met de versie van €99,- euro je apps uit kan brengen in de app store. Dit is de error:
Citaat:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan wel bouwen met de simulator; builden naar device gaat niet, dan heb je de 79,- euro nodig waarmee je een account kan aanmaken en daarmee ook het 'Certificate' om naar je device te builden en debuggen..
Kortgezegd: zonder een Developer Account van 79,- kun je alleen stoeien met de Simulator. |
|
|||
|
|||
Dat begreep ik al
Maar ik kan ook niets met de simulator aangezien ik telkens weer die fout krijg. |
|
|||
|
|||
Wat heb je bij Active Configuration (linksbovenin XCode) geselecteerd? Device of Simulator?
|
|
|||
|
|||
Simulator, maar zie net dat ik vergeten ben hem op te slaan. Ga de tut nog wel ff een keer volgen.
|
|
||||
|
||||
Selecteer onder Targets je Applicatie (die met het vinkje) en doe dan Command + I en zoek onder het tabblad Build naar Code Signing Identity. Die moet staan op Don't Code Sign
|
|
|||
|
|||
Dankjewel! Het is nu gelukt,
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error 28 | atmodude | iPhone algemeen | 116 | 04-01-12 12:21 |
error 21 | deschilder | iPhone algemeen | 3 | 24-03-11 21:10 |
Error 6 | kabirq | iPhone algemeen | 0 | 11-10-10 12:42 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
Error 13 | Willy82 | Archief | 3 | 26-09-08 21:45 |
|
|