Categorieën app discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik zoek een (kleine) app waarin categorieën staan (Bijvoorbeeld: Bloemen) je klikt op een bloem soort (Bijvoorbeeld: Roos) vervolgens staat er een lijstje met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Categorieën app
Hallo,
Ik zoek een (kleine) app waarin categorieën staan (Bijvoorbeeld: Bloemen) je klikt op een bloem soort (Bijvoorbeeld: Roos) vervolgens staat er een lijstje met rozen en als je weer op die roos klikt krijg je informatie over die roos. bestaat er zoiets of kan iemand het (tegen vergoeding) maken. Het liefst in een .plist file dat ik dan kan aanpassen. Ik hoop dan iemand mij kan helpen ik heb het heel hard nodig. Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Beter is om een sqlite3 database te gebruiken, die kan je ook makkelijk aanpassen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb nog geen ervaring met het inbouwen van sqLite |
|
|||
|
|||
Code:
static int MyCallback(void *context, int count, char **values, char **columns) { NSMutableArray *names = (NSMutableArray *)context; for (int i=0; i < count; i++) { const char *nameCString = values[i]; [names addObject:[NSString stringWithUTF8String:nameCString]]; } return SQLITE_OK; } - (void)loadNamesFromDatabase { NSString *file = [[NSBundle mainBundle] pathForResource:@"names" ofType:@"db"]; sqlite3 *database = NULL; if (sqlite3_open([file UTF8String], &database) == SQLITE_OK) { sqlite3_exec(database, "select name from person", MyCallback, names, NULL); } sqlite3_close(database); } Laatst gewijzigd door Matisse; 12-07-09 om 14:18. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik snap niet helemaal hoe ik dit moet inbouwen. |
|
|||
|
|||
http://www.stanford.edu/class/cs193p...eTableView.zip
Dat zou je toch al in de buurt moeten brengen. |
|
|||
|
|||
En hoe pas is bv: names.db aan?
|
|
|||
|
|||