UITableView Tabs in header discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik diverse apps kom ik het tegen, mooie tabs bovenin een UITableView. Facebook heeft het o.a., maar ook diverse andere apps die ik zo uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
UITableView Tabs in header
Ik diverse apps kom ik het tegen, mooie tabs bovenin een UITableView. Facebook heeft het o.a., maar ook diverse andere apps die ik zo uit mn hoofd even niet weet op te noemen.
Heeft iemand hier enig idee hoe deze gemaakt worden? Zijn dit ook echte tabs, of wordt er gewoon een view met een plaatje in de header van de tableview geplaatst?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Facebook gebruikt denk ik custom cellen. Je kan zelf een cell definieren, en toevoegen aan de tableview. Ik denk dat ze het zo gedaan hebben. is dus niet standaard.
Waarschijnlijk hebben ze de tabjes inderdaad als image erin gestopt, en klikbaar gemaakt.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Video & Applications tabs verdwenen in iTunes sync. | marcovth | iTunes | 2 | 28-05-09 17:53 |
|
|