Complete prerendered afbeelding of iteratie? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ontwikkelaars, Wat is beter, het gebruiken van een (A) pre-rendered achtergrond afbeelding van 320 x 480 of een (B) 320 x 1 horizontale achtergrondafbeelding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
|||
|
|||
Complete prerendered afbeelding of iteratie?
Hallo ontwikkelaars,
Wat is beter, het gebruiken van een (A) pre-rendered achtergrond afbeelding van 320 x 480 of een (B) 320 x 1 horizontale achtergrondafbeelding die via de stretch functie uitgesmeert tot 480. Bij beide behaal je hetzelfde resultaat. Ik denk zelf dat A beter is omdat die waarschijnlijk bij beide evenveel in het geheugen inneemt en hij bij B rekenkracht moet gebruiken om het uit te smeren. Het enige is dat je pakket met een paar KB groter wordt, maar dat boeit niemand. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
ligt aan de applicatie. Als je een spel maakt, waarbij de achtergrond elke seconde verandert, dan kan het stretchen misschien teveel cpu gaan vragen. maar als je het maar een keer doet in je applicatie, dan maakt dat niet uit. stretchen doet ie dan maar 1 keer, en gebruikt dan de vergrootte versie de hele tijd.
__________________
Software Engineer iPhone Developer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Complete behuizingen! | apicino | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 23-11-09 17:12 |
Complete backup | gserban | Archief | 2 | 29-07-09 16:28 |
Complete brick? | Vermaeson | iPhone algemeen | 7 | 26-12-08 11:00 |
iPhone complete themen | Nikos1984 | iPhone algemeen | 6 | 06-06-08 14:48 |
|
|