reset tabBarItem badge bij selecteren tab discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) In m'n app worden badges gezet in de tabbar items ( die rode rondjes met een getal of tekst erin ). Op het moment dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
reset tabBarItem badge bij selecteren tab
In m'n app worden badges gezet in de tabbar items ( die rode rondjes met een getal of tekst erin ).
Op het moment dat ik dan een van de tabs selecteer en die view wordt geladen, wil ik dat de badge geunset wordt. Iemand enig idee hoe dit moet? Ik heb vanalles gprobeerd maar het lukt niet. [self.tabBarItem setBadgeValue: nil]; self.tabBarItem.badgeValue = nil; etc etc etc... wat is de correcte manier. Ik heb dit in de viewWillAppear methode zitten.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Werkt bij mij zoals je het beschrijft. (zie attachment)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bij selecteren direct naar springboard | Maatjuuh | iPhone algemeen | 2 | 20-03-11 17:00 |
iPhone: bij itunes kan ik geen andere firmware selecteren | ossie38 | Jailbreak | 0 | 05-02-11 15:20 |
iPhone: Iphone 4, 4.0.1, reset... wil bij herstellen naar 4.1? | lincs777 | Jailbreak | 10 | 05-10-10 23:39 |
Windows: Tab foto's weg bij iTunes | Jolieenn | iTunes | 7 | 30-07-10 19:59 |
reset bij lege batterij | peewe | Archief | 1 | 03-01-10 11:39 |
|
|