Tab foto's weg bij iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zou graag foto's van mijn computer naar mijn iPhone doen, maar mijn tab foto's is weg in iTunes. Hij staat er niet naast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tab foto's weg bij iTunes
Hallo,
ik zou graag foto's van mijn computer naar mijn iPhone doen, maar mijn tab foto's is weg in iTunes. Hij staat er niet naast ofzo, en vroeger stond-ie dr altijd. Weet iemand waar hij nu is en hoe ik hem terug kan krijgen? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Het kan zijn dat je resolutie niet groot genoeg is, dat probleem had ik eerst ook... op het moment dat ik mijn itunes scherm op mijn kleinere scherm open dan valt de photos tab weg, dit probleem was weg bij mij toen ik de resolutie van mn scherm groter zette... succes
|
|||
|
|||
Citaat:
Lukte ook niet, of doe je dat anders? |
|
||||
|
||||
Met Alt/Tab kun je schakelen tussen de tabs in iTunes en dus ook naar de fototab.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het programma air sharing pro aangeschaft; in deze app kan ik via Wi-Fi mijn foto's of mijn eigen gemaakte filmpjes naar de iphone zetten in de app van air sharing pro. Als je de uitleg dan correct volgt die bij die app staat dan zal je er wel aan uitgeraken, moeilijk is het allemaal niet. En het voordeel is je itunes niet eens nodig hebt . Sinds ik dit programmaatje heb steek ik mijn foto's en filmpjes in deze app. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Oeps, het moet Ctrl/Tab zijn, sorry.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tab Beltonen niet in Itunes | mbol | iTunes | 1 | 23-01-11 16:14 |
Windows: Foto's-tab verdwenen in iTunes 9.1 | hgruijters | iTunes | 31 | 27-08-10 19:06 |
!!! Geen foto tab !!! | dyertho | Muziek, foto & video | 2 | 13-08-10 15:56 |
Geen foto tab in itunes 9.0.2 | digital1973 | Archief | 4 | 11-11-09 16:13 |
reset tabBarItem badge bij selecteren tab | Graaf | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 15-08-09 13:36 |
|
|