foto op iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) misschien een domme vraag maar loop met mijn Ipone tegen volgende probleem. Als ik Itunes opstart met mijntel ingeschakeld kan ik nergens de map foto's ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto op iphone
misschien een domme vraag maar loop met mijn Ipone tegen volgende probleem.
Als ik Itunes opstart met mijntel ingeschakeld kan ik nergens de map foto's vinden en dus kan ik ook geen foto's op de telefoon zetten vanaf PC. Wat doe ik fout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem..
& sorry, weet ook nog niet hoe het op te lossen valt |
|
||||
|
||||
Voor beiden: klik.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Lokatie in foto-app werkt niet (itunes synct niet alle foto's op de wereldkaart) | RuudM123 | iTunes | 4 | 24-12-10 23:17 |
Foto's Iphone 4 | cRkEEEh | Muziek, foto & video | 11 | 03-10-10 16:32 |
Foto: Nederlandse iPhone foto publicaties - geef je foto's op | roelofk | Muziek, foto & video | 1 | 17-05-10 23:20 |
Foto: 2x dezelfde foto's in Foto Bibliotheek en Foto's | Robert M. | Muziek, foto & video | 2 | 14-02-09 23:41 |
|
|