Tab Beltonen niet in Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) In Itunes 10 heb ik bij 'voorkeuren' de optie Beltonen aangevinkt. Links in het menu zie ik ook de regel 'beltonen' als ik mn iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tab Beltonen niet in Itunes
In Itunes 10 heb ik bij 'voorkeuren' de optie Beltonen aangevinkt.
Links in het menu zie ik ook de regel 'beltonen' als ik mn iphone aansluit. Ik heb in de itunes store, via mn iphone, een beltoon aangeschaft, deze staat bij mijn aangeschafte artikelen. Nu wil ik hem natuurlijk graag als beltoon activeren maar dat lukt niet, omdat ik nergens kan aanvinken dat ik beltonen wil syncen omdat het tab Beltonen ontbreekt. Wat gaat er verkeerd? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Opgelost: ik heb de ringtone nog een keer via audiko.net gedownload en naar m'n beltonen bibl. verplaatst. Nu is het in orde.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Foto's-tab verdwenen in iTunes 9.1 | hgruijters | iTunes | 31 | 27-08-10 19:06 |
Windows: Tab foto's weg bij iTunes | Jolieenn | iTunes | 7 | 30-07-10 19:59 |
Windows: Programma-tab werkt niet itunes 9.2.0.62 | strikemaker | iTunes | 3 | 14-07-10 17:20 |
Geen foto tab in itunes 9.0.2 | digital1973 | Archief | 4 | 11-11-09 16:13 |
Beltonen wel in Itunes ....sync lukt niet | racekonijn | iTunes | 1 | 08-11-08 04:27 |
|
|