Programma-tab werkt niet itunes 9.2.0.62 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) In itunes kan ik de tab programma's niet meer aanklikken als m'n iphone is verbonden. Ook niet als ik ctrl+tab doe, want dan blijft hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Programma-tab werkt niet itunes 9.2.0.62
In itunes kan ik de tab programma's niet meer aanklikken als m'n iphone is verbonden. Ook niet als ik ctrl+tab doe, want dan blijft hij de tab ervoor laten zien. Dus kan alleen maar nieuwe programma's toevoegen en niet meer mijn oude programma's opnieuw erop zetten.
Iemand die mij kan helpen? Laatst gewijzigd door strikemaker; 06-07-10 om 00:46. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
niemand die mij hierbij kan helpen??
|
|
||||
|
||||
Je hebt wel een vinkje staan in iTunes/Bewerken/Voorkeuren/tabblad Algemeen/Weergave-Programma's?
|
|||
|
|||
Ja, maar dat is ook niet het probleem want daar kan ik gewoon bij. Maar als ik mijn iphone aansluit en ik wel programma's selecteren van welke ik op me iphone wil zetten krijg ik bij het aanklikken van die tab niks te zien. Ik zal kijken of ik een screen kan maken...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tab Beltonen niet in Itunes | mbol | iTunes | 1 | 23-01-11 16:14 |
Windows: Foto's-tab verdwenen in iTunes 9.1 | hgruijters | iTunes | 31 | 27-08-10 19:06 |
Windows: Tab foto's weg bij iTunes | Jolieenn | iTunes | 7 | 30-07-10 19:59 |
Geen foto tab in itunes 9.0.2 | digital1973 | Archief | 4 | 11-11-09 16:13 |
Itunes installeert de programma's niet | merco | iTunes | 4 | 19-11-08 20:32 |
|
|