wanneer wordt je iPhone applicatie afgewezen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal , Weet iemand of er een soort van document bestaat waarin een aantal standaard regels staan waarom een iPhone applicatie kan/zal worden afgewezen? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wanneer wordt je iPhone applicatie afgewezen
Hallo allemaal ,
Weet iemand of er een soort van document bestaat waarin een aantal standaard regels staan waarom een iPhone applicatie kan/zal worden afgewezen? BV. Ik heb gehoord dat als je een backbutton niet bovenin staat dat het dan kan worden afgewezen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Ontwikkelen voor de iPhone/SDK.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Hier hebben ze een lijst met waar je rekening mee moet houden:
Avoiding iPhone App Rejection From Apple Avoiding iPhone App Rejection From Apple, Part 2 Als je dat in acht neemt heb je hele grote kans dat het goed gaat! |
|
|||
|
|||
super thnx voor je antwoord. Ik ga er even goed naar kijken.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een update van een app gereject gekregen vanwege "copyrighted images van Apple". Het vreemde was dat de update iets heel anders fixte, en dat dezelfde images ook in de 1.0 versie zaten die gewoon op de App Store was toegelaten.
Zie So how much does an iPhone developer make? voor de details. Ik heb uiteindelijk een versie gesubmit die andere plaatjes gebruikte. |
|
||||
|
||||
Op de iCE Amsterdam conferentie vertelde Vincent Verweij van Makayama dat ze een dergelijke lijst zouden publiceren:
Makayama: ?De iPhone-goldrush is voorbij? - iPhone - iPhoneclub.nl App Store Pre-Submission Checklist
|
|||
|
|||
Mmmm ,
Heb de app gesubmit en weer teruggekregen. Een waarschuwing voor mensen die een non-public api gebruiken. Don't! Bijna gegarandeerd dat je die dus terugkrijgt. In mijn geval was het setOrientation. Good luck all. |
|
||||
|
||||
Dat was toch al een tijdje bekend?
Zie dit bericht van 17 november: Apple checkt iPhone-applicaties voortaan op API-gebruik - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Klopt. Is ook mijn fout. Ik was vergeten dat dit gedeelte niet tot de public API hoorde.
Just a headsup |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Storing wanneer ik gebeld wordt! | Simba99 | iPhone algemeen | 0 | 09-02-11 00:17 |
Wanneer wordt limerain of greenpoison geupdate voor 4.2 | thomth | Jailbreak | 10 | 01-12-10 20:50 |
Windows: Itunes 8.2 ''hangt'' wanneer de iphone aangesloten wordt. | manuelk | iTunes | 5 | 04-08-09 22:56 |
|
|