Storing wanneer ik gebeld wordt! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sedert kort heb ik soms het probleem dat wanneer er iemand naar mij belt, en wanneer ik op dan opneem, er een irritante toon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Storing wanneer ik gebeld wordt!
Hallo,
Sedert kort heb ik soms het probleem dat wanneer er iemand naar mij belt, en wanneer ik op dan opneem, er een irritante toon te horen valt, die echt wel heel luid gaat, zodat ik zelf de persoon niet meer kan horen. Het geluid gaat ook zodanig hard, zodat ik de telefoon niet meer tegen mijn oor kan houden. Heeft iemand nog dit probleem al meegemaakt? Zou dit onder garantie vallen en zou dit te herstellen zijn? Mvg, Lorenz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
bellen, irritant geluid, storing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wanneer ik gebeld word gaat het steeds naar Voicemail terwijl ik gewoon bereik heb? | MacLover23 | Odido (T-Mobile) | 8 | 27-10-10 22:56 |
Wordt alleen maar onbekend gebeld | Jeerke | iPhone algemeen | 2 | 09-06-10 12:47 |
wanneer wordt je iPhone applicatie afgewezen | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 8 | 08-12-09 17:30 |
nummer herkenning als je wordt gebeld | broom45 | Archief | 5 | 14-06-08 23:21 |
|
|