Iphone 4 gecrashed? :s discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) joooo allemaal.... niet zo'n fijne dag vandaag gehad zal het goed uitleggen zodak de nodige hulp kan krijge... dus ik heb nu men iphone4 gejailbreaked ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 gecrashed? :s
joooo allemaal.... niet zo'n fijne dag vandaag gehad zal het goed uitleggen zodak de nodige hulp kan krijge...
dus ik heb nu men iphone4 gejailbreaked met redsnow en vandaag kreeg ik te horen dat greenp0ison een untheterd versie had dus ik dacht ik verwijder alles en zet da erop ik begin met men herstel via itunes en kreeg altij foutmelding 3102 ofzoiets dan heb ik via iphone in instellingen alles verwijderd van iphone en had nog steeds hetzelfde. heb het geprobeerd in dfu mode en lukt ookt niet elke keer hij reboot komt er gwn een wit scherm op men iphone en zegt men pc dak apple mobile device (recovery) moet downloade en installeren maar windows vind dit niet..... HELP!!! zit echt er al lang mee bezig en heb schrik dat em gecrashed is |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone gecrashed | bertje356 | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 19:04 |
HELP!! Iphone Gecrashed?!?! | jdevos | iPhone algemeen | 9 | 14-06-09 14:47 |
iphone gecrashed | jelmerbosma | Jailbreak apps en thema's | 11 | 12-11-08 12:49 |
iphone gecrashed | Danny313NL | iPhone algemeen | 10 | 24-05-08 22:17 |
Iphone gecrashed | perozie | Archief | 3 | 11-02-08 20:16 |
|
|