Wordt alleen maar onbekend gebeld discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Sinds ik vandaag gebeld wordt, wordt ik alleen maar onbekend gebeld. Of onbekend, hij wordt weergeven als onbekend. Ik heb het met verschillende telefoons ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wordt alleen maar onbekend gebeld
Hey,
Sinds ik vandaag gebeld wordt, wordt ik alleen maar onbekend gebeld. Of onbekend, hij wordt weergeven als onbekend. Ik heb het met verschillende telefoons geprobeerd waar de nummerherkenning zeker aanstaat. Maar als ik mezelf bel/laat bellen komt er toch weer onbekend te staan. Heeft iemand dit probleem al eens gehad, of weet iemand hoe ik dit op kan lossen. Want zover ik weet heb ik niets veranderd aan instellingen. En zover ik weet kun je alleen je eigen nummer onbekend zetten als jezelf wil bellen... Hopelijk kan iemand mij helpen want dit is zeer irritant. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zou es horen bij mijn provider, was ik jou
|
|
|||
|
|||
Nog nooit voorgehad al geprobeerd u gsm volledig uit en aan tedoen
En anders steek er eens een andere simkaart in dat weetje teminste of het ligt aan de iphone of aan de sim |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtones doen het niet meer, iphone trilt alleen nog maar als ik gebeld word | ndl | Ringtones en Wallpapers | 10 | 26-08-16 12:28 |
Storing wanneer ik gebeld wordt! | Simba99 | iPhone algemeen | 0 | 09-02-11 00:17 |
Gebeld door Onbekend? | Rob E Rob | Archief | 1 | 14-12-09 19:38 |
nummer herkenning als je wordt gebeld | broom45 | Archief | 5 | 14-06-08 23:21 |
geen namen zichtbaar als gebeld /gesmst wordt?? | mar | Archief | 1 | 13-03-08 15:02 |
|
|