Aantal downloads van je App? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik op een eenvoudige manier zien (nee, niet via de overzichten in iTunesConnect en dan zelf alle downloads per land optellen) hoeveel downloads er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Aantal downloads van je App?
Kan ik op een eenvoudige manier zien (nee, niet via de overzichten in iTunesConnect en dan zelf alle downloads per land optellen) hoeveel downloads er zijn voor mijn App?
Lijkt me een logische vraag, maar de methode via iTunesConnect is mij te ingewikkeld. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, die had ik ook al gevonden. Er zijn er nog veel meer. Deze applicaties tonen oa. weer hoe hoog je in de ranking staat en geven je nog veeeeeel meer informatie in prachtige grafieken.
Dat wil ik helemaal niet. Ik wil alleen maar het aantal downloads weten. Meer niet. En daar ga ik geen $ 29,- voor betalen. |
|
||||
|
||||
je kan eventueel ook AppSales Mobile downloaden en compilen; die gebruik ik. Geeft mooi per dag de downloads weer; ook kun je een selectie maken over een periode.
link? hier: omz's AppSales-Mobile at master - GitHub MajicRank gebruik ik overigens ook,maar dat toont volgens mij alleen je rankings.. ik heb het aantal downloads niet gevonden erin, of ik ben scheel... toch eens even kijken. |
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk, het laat alleen je rankings zien.
|
|
|||
|
|||
Ikzelf gebruik distimo.com, helaas is deze nog in beta. Deze laat je ranking zien maar ook totale downloads van je app of per land per app
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zien hoeveel downloads een app heeft | JudithJOP3 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 26-06-09 17:56 |
|
|