Mobiele betalingen discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft er iemand ervaring met het aanbieden van betalingen op de iPhone via Safari? PayPal heeft mobiele pagina's, maar deze schijnen niet in Nederland te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobiele betalingen
Heeft er iemand ervaring met het aanbieden van betalingen op de iPhone via Safari?
PayPal heeft mobiele pagina's, maar deze schijnen niet in Nederland te werken. Ogone heeft ook een iPhone specifieke site tegenwoordig, maar het liefst heb ik een provider zonder maandelijkse kosten. Iemand ervaring of iets in een App gezien? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Review: PayPal, veilig betalen met je iPhone - iPhone - iPhoneclub.nl Moet het echt in Mobile Safari?
|
|||
|
|||
Thanks. De voorkeur is wel in Safari ja. Anders zijn mensen verplicht om de PayPal app te installeren om te kunnen betalen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Klopt, maar toch is het een drempel die ik best hoog vind.
Het liefste zou ik gebruik maken van PayPal (of andere provider) in Safari waarbij gebruikers een registratie/inlog via een mobiele template kunnen doen. |
|
||||
|
||||
Betalen via SMS dan?
Gebruiker heeft al een mobieltje in zijn/haar hand... |
Labels |
betaling payment paypal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Betalingen aan de koerier...... | Rutt | Odido (T-Mobile) | 3 | 13-07-09 20:12 |
|
|