Op zoek naar bepaald UI object discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik ben momenteel bezig met een App waarin een boek zal komen met bijbehorende functionaliteiten. Nu hebben we bepaalde ontwerpen van de App ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Op zoek naar bepaald UI object
Beste mensen,
Ik ben momenteel bezig met een App waarin een boek zal komen met bijbehorende functionaliteiten. Nu hebben we bepaalde ontwerpen van de App gemaakt met daarin de wel bekende iPhone UI elementen.. helaas tot mijn ontdekking mist er een bepaald element of kan ik het totaal niet meer vinden. Het element bestaat wel aangezien deze ook verwerkt zit in Apple's eigen e-mail applicatie. Het element wat ik zoek kan je zien in de bijlage. Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is een UISegmentedControl met de toolbar style
Overigens, nog een tip. Download eens de UICatalog example van Apple, hierin staan alle UI elementen die de SDK te bieden heeft Laatst gewijzigd door JWVD; 05-01-10 om 16:24. |
|
|||
|
|||
Bedankt nog
Kwam zelf er later ook achter dat ik ergenst ooit een sample eens gedownload had met allerlei Navbar voorbeelden, blijkbaar zat die daar ook in! het heeft in ieder geval veel geholpen! |
Labels |
app, uinavigation |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
op zoek naar | mauritsvanaken | iPhone algemeen | 3 | 15-02-11 20:47 |
Op zoek naar... | axelj | iPhone Games | 8 | 25-01-11 14:20 |
UIButton, addTarget naar ander object dan "self" | celaeno2 | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 11-12-10 22:20 |
Bellen naar bepaald vast nummer lukt niet. | schee435 | iPhone algemeen | 0 | 04-07-10 10:51 |
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr | guided tours | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 01-02-10 23:51 |
|
|