Publiceren book in eigen e-reader discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) *** Dit is geen vacature *** Ik zoek iemand die mij kan helpen bij het publiceren van een boek met een eigen e-reader. Weet jij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Publiceren book in eigen e-reader
*** Dit is geen vacature ***
Ik zoek iemand die mij kan helpen bij het publiceren van een boek met een eigen e-reader. Weet jij of er een template bestaat in de SDK waarmee je dit makkelijk kan ontwikkelen? Of is er iemand die een eenvoudige e-reader kan bouwen rondom mijn boek? Er zijn verschillende e-readers in de app-store maar ik zoek er eentje die ik kan inbouwen in mijn ebooks zodat ik niet afhankelijk ben van andere partijen die e-readers aanbieden. Tips of hulp is zeer welkom. M.vr.gr. Stan apple.newsbees.nl |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: App waarmee je op eigen site direct foto kan publiceren | daveku | Muziek, foto & video | 1 | 08-03-11 14:09 |
Applicatie publiceren en de Belasting | jay28 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 30-12-10 12:09 |
RSS Reader met grotere tekst? De tekst in Google Reader is piepklein :( | Esteban78 | iPhone Apps | 0 | 17-08-10 02:28 |
app niet publiceren | sentmen | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 26-03-10 17:35 |
|
|