app niet publiceren discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een app gemaakt. Maar ik wil hem eigenlijk alleen voor mij zelf gebruiken. En ik heb al helemaal geen zin om er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app niet publiceren
Hallo,
Ik heb een app gemaakt. Maar ik wil hem eigenlijk alleen voor mij zelf gebruiken. En ik heb al helemaal geen zin om er $80,- voor te betalen. Hoe moet ik dit doen. Want als ik hem compile dan krijg ik een certificate error. Ik heb ook al op internet gezocht naar een trucje, maar die werkte niet. Alvast bedankt, Sentmen. Laatst gewijzigd door sentmen; 26-03-10 om 12:23. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je hebt je iPhone gejailbreakt, dan is het geen probleem.
iPhone Software Development: Use XCode 3.1.2 to build SDK 3.0 app to 3.0 Device without provisioning profile bekijk dat maar eens. Ik heb het zelf nog nooit gedaan omdat ik paid developer account heb. Maar dat zou moeten werken.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: App waarmee je op eigen site direct foto kan publiceren | daveku | Muziek, foto & video | 1 | 08-03-11 14:09 |
Applicatie publiceren en de Belasting | jay28 | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 30-12-10 12:09 |
Publiceren book in eigen e-reader | shvdv9 | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 22-01-10 12:48 |
|
|