C#, Objective-C discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik had al eens rondgekeken en op Google gezocht, maar vind nergens een topic of informatie voor wat ik nodig heb. Ik zou graag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
C#, Objective-C
Beste,
Ik had al eens rondgekeken en op Google gezocht, maar vind nergens een topic of informatie voor wat ik nodig heb. Ik zou graag van jullie weten hoe dat jullie C# of Objective-C hebben geleerd ? Wat boek? Wat Website? Ezv.. Daarna zal ik in dit topic een lijst samenstellen of doorgeven dat dat "sticky" kan worden geplaatst ? Dat zou dus al een grote help zijn voor de mensen die dat moeten/willen weten zoals mij en de rest. Zodat er geen overbodige vragen worden gesteld Mvg Kets Boeken: BecomeAnXcoder (gratis) Linkje Websites: Developer Apple Laatst gewijzigd door Kets; 03-02-10 om 21:58. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En mensen hebben liever dat alles opeens in 1 post staat van informatie dus daarvoor ook dit topic |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er zijn al zat topics over dit te vinden. Maar goed. Heb je al ervaring met object georiënteerd programmeren? Zo nee, dan zou ik me daarin eerst verdiepen anders ga je het lastig vinden om Objective-C te begrijpen.
Zo ja, dan boeken, ebooks, iPhone development colleges op iTunes University, video's (lynda.com, youtube etc.). Als je boeken of ebooks gebruikt, moet je goed kijken of je voldoet aan de basisvereisten. De meeste boeken gaan er al van uit dat je ervaring hebt met C of object-georiënteerd programmeren. Die colleges op iTunes U gaan er ook van uit dat je wat C begrijpt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Raar, bij mij doet hij het nu ook niet meer. Dit bestand kan je i.i.g. ook vinden op developer.apple.com/iphone, dus het maakt niet heel veel uit.
|
|
|||
|
|||
Objective-C Beginner's Guide:
Objective-C Beginner's Guide Stanford iPhone Application Development: http://cs193p.stanford.edu Apple iPhone Developer Center: iPhone Dev Center - Apple Developer Connection |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Objective c vs. Flash | laurensvp | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 24-01-11 14:30 |
Objective-c voor dummies? | mathijstpieters | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 23-05-10 14:19 |
Delen (/) en maal (*) in Objective-C | Niels2678 | Archief | 5 | 21-09-09 09:34 |
Iphone App to Objective-C | peterj | Ontwikkelen voor iOS | 4 | 04-12-08 23:16 |
Iphone applicaties maken/ c/ objective-c | thomba123 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 05-02-08 17:04 |
|
|