Wie wil helpen testen? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha iPhone gebruikers, Ik heb eerder gevraagd wie wil helpen testen bij een nieuwe App. Ik begrijp dat het lastig is om vandaag naar Amsterdam ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wie wil helpen testen?
Ha iPhone gebruikers,
Ik heb eerder gevraagd wie wil helpen testen bij een nieuwe App. Ik begrijp dat het lastig is om vandaag naar Amsterdam te komen. Ik roep geïnteresseerden op om zich via ilan@idephix.nl. Dan kan ik zorgen dat je de url krijgt om de App te installeren en sturu ik een vragenlijstje toe. Hoop op jullie reactie! Ilan Roos Laatst gewijzigd door Ilan Roos; 08-02-10 om 11:04. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Ontwikkelen voor de iPhone/SDK.
Je moet er perse voor aanwezig zijn in Amsterdam? Kan niet via de mail?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie wil iets voor me testen? | nixxrunner | iPhone algemeen | 10 | 07-11-10 12:11 |
Wie wil mij helpen unlocken? | annuh | Archief | 1 | 03-01-10 18:55 |
Wie wil mij helpen te solderen ? | mvveelen | Archief | 14 | 11-11-09 22:58 |
Wie wil/kan me helpen met crash | Mart73 | iPhone algemeen | 7 | 04-08-09 21:48 |
Wie wil mij helpen (Rotterdam e.o.)? | solutions | iPhone algemeen | 1 | 03-02-09 14:51 |
|
|