Vastlopen bij app op toestel zetten discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben al een heel eind met het op mijn iPhone zetten van de app die ik gemaakt heb. Maar nu kom ik oppeens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vastlopen bij app op toestel zetten
Hallo,
Ik ben al een heel eind met het op mijn iPhone zetten van de app die ik gemaakt heb. Maar nu kom ik oppeens niet meer verder doordat hij hem niet wil bouwen... ik krijg deze error: Code Sign error: a valid provisioning profile matching the application's Identifier 'com.yourcompany.HelloWorld' could not be found Weet iemand wat ik hiermee moet? Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je wel alles in je applicatie aangepast naar je gegevens van iTunes connect ofzo. Omdat er nog staat yourcompany.HelloWorld. (reken me er niet op af, want ben geen developer )
|
|
|||
|
|||
Ik heb alles gevolgd van deze tutorial:
Video Tutorial: Bypassing Code Signature in Xcode & Installing jail-break application to iPhone | iPhone Tutorial for Beginner | Programmer | Developer | Cydia (Video Tutorial: Bypassing Code Signature in Xcode & Installing jail-break application to iPhone | iPhone Tutorial for Beginner | Programmer | Developer | Cydia)... |
|
|||
|
|||
In de comments op die pagina hebben meer mensen hetzelfde probleem. Onderaan staat een link naar de fix....
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Toestel stil zetten !?! | Upodtouch | iPhone algemeen | 2 | 09-03-11 11:09 |
Garantie bij 2de toestel? | YLA G | Orange | 3 | 22-10-09 17:58 |
Vastlopen bij het installeren van five icon dock | Jane_1983 | Archief | 3 | 12-10-09 20:23 |
Iphone 3G blijft bij het aanzetten vastlopen | DVide | iPhone algemeen | 1 | 06-09-09 10:51 |
hulp bij aankoop los toestel | gieleke6 | Koopinformatie Nederland | 6 | 11-06-09 19:03 |
|
|